Thursday, July 7, 2011

Alhamdulillah . -'-

Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni macam down sikit laa . Letih dengan dugaan ==" Memang aku tak boleh cakap macam tu pun. Aku tahu. Ape pun dugaan yg datang, aku mesti cakap Alhamdulillah. Alhamdulillah. HUH ==' Sabar je lah, tu semua keje Dia. Kite mane boleh protes kann, siape laa kite ni nak merungut or protes kann? Hm, tak lame lagi sihat laa kot, InshaAllah. Exam dah dekat, dekat sangat dah. Tapi dalam condition macam ni , memang aku tak dapat concentrate study. Tension, tension gile. Buku bukak, tapi otak tak habis-habis pike bile nak normal smule. HUH ==' Biar lantak ah exam tuh. Aku dah book number last kot -.- Tension betul. Tapi okay laa jugak. Kat rumah aku, ade 3 orang tukang buat lawak. Tak kering gusi aku duduk dengan diorang ni. Si Nasreen Qasrina tak habishabis dengan imaginasi die. Kakak aku, Naszeera Aini, and abang aku, Nasrul Asyraf tak habishabis buat lawak. Ade jugak mase aku senyum, suke . HAHA .